donderdag 30 oktober 2008

UWYH - use what you have

Al eerder heb ik hierover geschreven, UWYH.
Gebruik maken van wat je hebt.
Niet zomaar weer wat kopen omdat het toevallig zó enorm mooi is.

Maar ja...toen liep ik op de markt vanochtend en zag ik toch weer een prachtige lap stof liggen..
Ik heb me in weten te houden, maar werd wel weer even met de neus op de feiten gedrukt hoe makkelijk je soms dingen (onnodig) aanschaft.

Dus ga ik het mezelf maar iets moeilijker maken.
Als ik vanaf nu iets op het gebied van m'n hobby aanschaf moet ik het hier in m'n blog bijhouden.
In ieder geval wil ik tot en met eind december 2008 alleen fournituren kopen als ik ze nodig heb. Verder niets.

In de zijbalk ga ik dus een lijstje plaatsen met UWYH-uitgaven.
Natuurlijk hoop ik het zolang mogelijk leeg te houden of alleen de hoogstnoodzakelijke fournituren erop terug te vinden.

Natuurlijk zou ik heel makkelijk vanalles kunnen kopen en dit niet noteren, maar zeg nou zelf ... wie loop ik dan te belazeren :D

Voorlopig hoef ik er nog even niets in te vullen gelukkig...

Maar.... zijn er nog anderen die de uitdaging aan willen nemen??

Geen opmerkingen: