vrijdag 26 september 2008

Heerlijke hobby en UWYH

Wat is dit toch een heerlijke hobby...
Je hebt een idee in je hoofd.. gaat aan de slag en voor je het weet is je idee werkelijkheid geworden....

Bij Ambers overslagvestje liep ik wel tegen 1 probleem op.
Ik ben nog steeds zoveel mogelijk met UWYH bezig.
En ja.. toen had ik dus te weinig biaisband om dit vestje af te werken.

Mijn eerste reactie was dat ik dan de volgende dag maar even nieuw biaisband moest gaan halen.
Maar ergens voelde dat niet goed.
Ten eerste omdat ik dan weer niet verder zou gaan met UWYH en ten tweede omdat ik nog niet eens over andere oplossingen had nagedacht.
Nou houd ik de UWYH niet echt voor fournituren, maar het is toch wel goed om even te kijken of het anders op te lossen is.
En dat was het.
Met het biaisband heb ik de voorpanden en de hals precies gered. Ik had nog maar een héél klein stukje over en voor de onderkant heb ik mooi lint gebruikt dat ik nog had liggen.



Nu nog even bepalen waar ik hoe ik de hotfixapplicatie ga gebruiken en dan is het vestje af.

Geen opmerkingen: