zaterdag 17 mei 2008

Jeans , shirts en een slabbetje

Het is hier even stil geweest, maar ik heb niet stilgezeten.
Voor mezelf heb ik een jeansbroek gemaakt uit een knipxl bijlage herfst 2001
Broek nr 107b
Een rechte broek met ritssluiting aan de achterkant en een split van ongeveer 15cm in de achterbenen.
Helaas is het plaatje uit de werkbijlage te klein om mooi gescand te krijgen en krijg ik de broek niet mooi op de foto.
En dan liever geen foto dan een hele lelijke nietwaar ? ;)
Ik ben er verder wel heel tevreden mee.

Verder heb ik wat bestaande shirtjes van de kinderen versierd.
Het shirtje van Amber met hotfix pareltjes en die van Mychael met transferpapier.
Door de rode kleur van de shirtjes is de transfer heel donker uitgevallen.
Zelf vind ik dat het mooier had gekund, maar hij vind het prachtig.. en ja daar draait het toch om


Ook heb ik nog een slabbetje gemaakt voor een nieuw buurmeisje.
Ik kan zelf niet digitaliseren, maar toen ik het kaartje binnenkreeg bedacht ik me dat ik een borduurpatroontje had wat er wel wat op leek.
Ik heb de kleuren aangepast een een blaadje weggehaald en het resultaat lijkt er ook nog op !
Ze waren er in ieder geval heel blij mee...

Geen opmerkingen: