woensdag 28 mei 2008

geheime projecten

Er zijn alweer wat projecten af, maar dat zijn allemaal kadootjes...
En die zijn nog niet weggegeven.
Dus kan ik op dit moment geen foto's laten zien

Verder ben ik begonnen met Ambers verjaardagsjurk.
Ze is pas in juli jarig, maar ze wil voor het schooljaar eindigt ook nog trakteren op school.
En ja, dan het liefst in een nieuwe jurk...

Het patroon is uitgetekend en nu ben ik het op stof aan het leggen.
Het is een patroon uit de bizzkids van vorig jaar, maar er moet wel weer heel wat aangepast worden om de maat mooi te krijgen.

Kortom... genoeg te doen.
Ik zal proberen vandaag nog een foto te plaatsen van de nieuwe indeling van de werkkamer.
De verandering is goed gelukt, het werkt weer prettig en inspirerend.
Dus.. .ik ga maar snel weer aan de slag

Geen opmerkingen: