dinsdag 30 oktober 2007

Volgend project

Nu de barbiekleding af is is eindelijk Beer aan de beurt. Tenminste dat werd me door Mychael verteld.
Het wordt nl winter en beer heeft het veel te koud als hij moet slapen!
Dus hij heeft nu echt wel een pyama nodig.

Beer is opgemeten en het patroon is getekend.
Ik heb zelfs perfecte stof gevonden. Flanel met beren erop!

Maar wat is nu eigenlijk leuker dan ook voor Mychael dan een zelfde pyama te maken.
Dus ook een patroon uitgetekend.
Alles op de perfecte stof gelegd. Het paste!!!
Maar ik bedacht dat de stof nog niet gewassen was...
De stof in de wasmachine en vervolgens in de droger gestopt...

De patronen passen nu niet meer


Nou maar even kijken wat of ik nog heeeeel goed met de patronen kan schuiven, maar ik vrees het ergste. Dan moet ik straks toch nog in de kast gaan graven naar bijpassende flanel

Geen opmerkingen: