zondag 22 april 2007

San-Chopper

En gisteren was het dan eindelijk zo ver.. .
De algemene ledenvergadering van Sancho
met daarbij ook de San-Chopper wedstrijd..
wat een mooie tassen waren er gemaakt. Zoveel verschillende interpretaties van 1 patroon!
echt geweldig om mee te maken.
Ik voelde me ook wel heel vereerd dat ik heb gewonnen :)


hier nog de foto's van de tas....
ik heb een workshoptas gemaakt.


aan de voorkant m'n naaimachine

de achterkant is mijn lappenkast met daarin lapjes waar ik in het verleden dingen van heb gemaakt.


De zijkant..
het is toch altijd handig om je centimeter bij je te hebben ;)

de binnenkant nog voordat hij in de tas werd verwerkt:



en de binnenkant toen hij in de tas vastgezet was :

en... het gewonnen prijzenpakket!

Sancho en matti ... enorm bedankt

4 opmerkingen:

kronova zei

Gefeliciteerd! ik heb de andere tassen nog niet gezien maar deze vind ik prachtig! wat een details!!
gr kronova

Anoniem zei

wat een geweldige tas!!!! als hij in een winkel te koop was zou ik hem zo gekocht hebben....je hebt je prijs dubbel en dwars verdiend...
groetjes van willie

Joozz zei

Jouw tas is helemaal super, zonder de andere tassen gezien te hebben had ik al een vermoeden dat ie zou winnen. Zo mooi bedacht, gemaakt, afgewerkt en zo leuk om nu ook echt te gebruiken.

Anoniem zei

Wat een prachtige tas. Heel hartelijk gefeliciteerd met je eerste prijs, ik zag op Sancho dat de concurentie groot was.