woensdag 18 april 2007

Het schiet niet op

Helaas was het hier de afgelopen tijd een ziekenboeg waardoor de tijd achter de naaimachine erg schaars werd.
Maar iedereen lijkt beter te worden dus hopelijk komt daar nu verandering in.
De wikkeljurk zit nu half in elkaar. Ik maak er wel wat veranderingen in.
De lengte wordt korter tot net boven m'n knie. Ik draag hem toch boven een broek en anders vind ik hem echt te lang worden.
In het patroon staat dat er onderaan de mouw elastiek wordt genaaid. Dat is niets voor mij dus maak ik er gewoon een zoom in.
Verder ga ik niet de kraag eraan maken, de halslijn wordt wat mij betreft dan te onrustig.
Dus..... nu weer flink aan de slag :)


1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ruby,

Ik ben via het Sancho forum op jouw weblog gekomen. Ik vind het een leuke blog.

De veranderingen die je aan je wikkeljurk wil maken lijken me een prima idee. Dat is ook zo heerlijk van kleding maken: je kunt veranderen wat je wilt.

Dat van die ziekenboeg dat ken ik, hier was sprake van net zo'n situatie.

Succes met je jurk.

Groetjes, Hannah